Restaurang programet

Alltid lika kul i köket.

Jag kan inte fatta hur kul man kan ha det i köket. När man väl har börjat sin sista termin som ska ha en genom 2an så kan jag inte förstå hur mycket jag verkligen komma sakna alla när man väl har slutat i 3an. Visst jag inte gått i 3an än men när man ser hur 3orna har det kan jag inte förstå hur det verkligen går snabbt att lära känna människor och sedan kanske man aldrig mer ser dem.
Så jag hoppas verkligen på att ha kvar kontakten med dem som jag umgås med.

Från känslor till vardagen hihi:
Idag var det som sagt skola, hade köket och jag kan inte påstå att det är tråkigt för en sekund, eller jo när man ska städa men det skiter jag i hehe!! Men man kan aldrig hat tråkigt med HR08. Det händer alltid något antingen det goda eller det dåliga. Idag skadade många sig i skolan men tur hade man och klarade sig hihi (a).

När man kommer hem från skolan så är det alltid skönt att få lägga sig ner i sängen och koppla bort precis allt, mycket skönt (:, sedan blev det mat, lite skaldjur mycket gott mummsss. Pappa frågade om jag ville ha lite vin men helvete heller pepsin såg så mycket mer lockande ut hihi (a). Vin kan jag dricka någon annanstans,fick ju dock en present av Maria,Lasse och Åsa hihi (a). Men den ska jag inte öppna än.

Sedan måste jag säga grattis till min bitch som fyller år idag, så ett stort grattis till dig (:<3

Ne nu ska jag se Band Camp sen blir det sängen , äntligen SOVMORGON imon till kl.1000 :D:D:D
puss och kram <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0