Namnsdag

Hanna dagen har anlänt.

Ja som sagt idag är det min namnsdag och man får även säga grattis till Hanna I och Hannah S som går i min klass som också har detta otroligt snygga namn.

Nu har det fallit mer snö i Halmstad och det är inte så jättekallt. Smart som jag är så gick jag ut i kortkort byxor och t-shirt för att hämta in posten. Men så kallt var det inte ute utan lagom. Det faller bara mer och mer hela tiden och vi får väl se hur länge den stannar, men det är roligare nu när den väl har kommit.

Idag ska jag hem till min älskade syster Maria för att gå på skaldjursfrossa. Precis som förra året så kan man bada i tunna. Kallt men ändå jävligt skönt, vi får väl se om man vågar sig ner där i år. Förra året avstod jag pga av sjukdom men nu ska det fan badas. Enligt Maria iallafall haha xD.
Just det grattis till mina föräldrar som har varit förlovade i 24 år dag. Känns toppen att ni fortfarande är tillsammans. Älskar er <3

Jaha då ska man väl se om Maria kan ta och svara på sin telefon, det går ju ganska långsamt nu när hon har en tutchtelefon.

Just det. Ska antagligen betala 1500:- för telefonen, men ska snacka mer med mamma och pappa det imon när jag har kommit hem igen. Vill ju ha min tutch nu när jag är utomlands det hade ju varit toppen men det verkar som det inte blir så.

Oj vad min mage kurrar, får väl ställa mig vid spisen och fixa till sig lite mat. Om 1 vecka börjar skolan igen, 3 veckor har redan gått. Känns jättekonstigt :O!!

Kram kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0