Knappen och Hakim

NRJ hits music only.

Jaha idag var det dags att dra till skolan. Bussen var mega försenad i morse, fett pinsamt när det var första dagen efter lovet, men dem förlät oss (:

I morse när jag vaknade vid 0630 så gick jag upp och satte igång radion, där fick jag fram NRJ. Deras morgon program med knappen och Hakim, jag lovar jag var pigg som tusan när jag skulle ner till bussen, så deras program fungerar verkligen!!

Sedan blev det köket hela dagen och vi gjorde buffe med vegiterianmat. Seriöst ;O all deras mat smakar precis likadant. Man mådde dock lite dåligt för man inte hade fått något kött som jag är beroende av men jag klarade mig. Gick dock in på donken efter skolan och köpte mig en liten cheeseburgare, mycket gott om man får säga det själv.
Bussen hem lite innan 4a. Träffade Chricko och vi gick hem till Wille, sedan käkade vi pizza, feting gott ;D. Hehe sedan blev det en del snack och sen gick jag hem hihi.

Ne ska kolla tv, KANSKE hör av mig senare (:
puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0