Imon blir det skola

Jaha sista dagen då

Nu va den sista dagen kommer på lovet. Känns tråkigt men ändå kul att äntligen få ta och träffa alla igen. Har saknat jätte många verkligen.

Idag var det andra dagen som 18 åring, det händer verkligen ingenting men man överlever. Får väl ta och vänta lite med drickat, kanske blir utgång nu i helgen hehe (;
Tänkte skriva det jag fick i present men det är inte så mycket men en grej är mega dyr!

#Thailand resa med mamma,pappa och Maria
#Blommor
#Champange glas
#Vinglas
#Mouserande vin
#Massor med fina grattis kort

och en super duper mega kram av min bror <3<3<3
kanske låter dumt men det var länge sen man fick en sådan kram av sin bror, även om vi bråkar så älskar jag honom så himla mycket, bara att jag inte säger något (a) hihi!!

Idag så var jag på stan med Maria och Fredrik, sedan träffade vi Daniel och Natalie. Verkligen kul att spendera tid med dem,  ni är verkligen dem som jag ALDRIG vill förlora för ni betyder verkligen så mycket för mig!!!!
Sedan fick jag skjuts hem utav Daniels mamma, jättesnällt, dock glömde  hon att hon skulle hämta hem hunden så det blev en extra tripp (; hihi!!

Ne nu ska jag sova, för imon är det skola och upp tidigt ska jag ju (;

Puss och kram<3


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så bra grejer du fick!

2010-01-12 @ 10:15:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0