Herregud vilken kväll!!

Åh fi fan!

Igår var det en skit rolig kväll. Jag har nog aldrig skrattat så mycket på länge och haft så roliga samtal xD. Emma jag hoppas du änvänder din present mycket väl xD HAHAHA!!!

Som sagt, idag är det den 9 Januari, därför måste jag säga Grattis till Fredrik som fyller år idag! Nu har det varit födelsedag efter födelsedag hela tiden. Känns verkligen mega roligt för snart är det min tur igen :D!!! 18 år känns mega bra!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att chilla och kolla på mobiltelefoner på nätet för dem har ju höjt min mer nu ju ): det är som att man inte orkar haha xD

Nej nu ska jag städa "( verkligen det jag inte vill men man får väl leva med det eller hur ?
Jag hör nog av mig senare!


Kommentarer
Postat av: maja essunger

hej! vill bara meddela att min gamla blogg majaessungerr.blogg.se har raderats för min dator fuckade sig.. så nu finns jag på denna nya bloggen. och jag ska försöka fixa den så snart som möjligt igen

2010-01-09 @ 14:36:41
URL: http://frokendrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0