Hej Allihopa!

Skoltrött bl.a

Igår så hade jag ett prov i ekologi. Det gick faktiskt förvånadsvärt bra och jag tror att det blir G iallafall om jag nu inte är så dum och har skrivit fel på alla frågor xD. Men det gick bra även nu när jag bara pluggade en dag i förväg. Måste skärpa mig på den delen!
Även igår så gick jag till SYON och hoppade av kursen tävlingsmatlagning. Kände att det inte var min grej så nu är man då ledig fram till klockan 1310 varje fredag. Det är skönt men jobbigt när det knappt går några bussar! Men den smällen får man ju ta.

Idag så börjar jag då kvar över 2 eftersom att vi ställde in klassrådet, så nu har jag då sovmorgon fram till dess. Funderar på att gå ner och sätta mig och ta en lite macka om jag inte bestämmer mig för att göra mat. Känns lite konstigt nu när man kan äta hemma innan man drar till skolan.
Ikväll så blir det fest hos en kompis i Getinge ;) värsta bonnahålan xD! Men det kommer bli mega kul ändå :)

Puss och kram <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0