Grattis Emma 18 år

Grattis Emma

Idag är det ingen vanlig dag utan min ungdomsvän Emma fyller 18 år. Efter 1 års väntan så är det äntligen dags att få gå ut på krogen. Vi kommer säkert träffas där, jag hoppas det iallafall!

Tänkte skriva lite om våra minnen som vi har haft tillsammans under dessa 18 långa år.

Min mamma kom in till BB den 9 Januari 1992 då jag hade gett ifrån mig lite sparkar. Det var då våra mammor träffades och fick dela rum inne på BB. Den 10 Januari föddes jag 3 dygn efter dig.
Eftersom att vi bodde i GBT båda två så kunde vi träffas ofta när vi va små.

Jag glömmer inte den sommaren då vi firade midsommarafton tillsammans. Jag har fortfarande bilden på dig,mig och Sofie i ett utav mina finaste fotoalbum. Vi tre med kransar i håret. Jag gillar det foto ännu idag. Sedan började vi på lekis och det var då du flyttade från GBT. Kändes jättetråkigt att förlora min bästa kompis men vi träffades väldigt mycket efter det.

Kommer du ihåg när vi lekte med ditt barbieslott som jag var så svartsjuk på och du valde alltid den finaste barbien och den vita hästen som lät när man tryckte på en knapp. När vi inrede huset så alla fick plats. Vi lekte med barbie hela natten och sa alltid till varandra att vi aldrig skulle släppa kontakten.

Ja du Emma det finns otroligt många minnen som jag har haft med dig genom alla dessa åren. Jag hoppas på många många fler. Eftersom du är den personen som betyder OTROLIGT mycket för mig. Du är verkligen en ängel.

För 2 år sedan satt vi vid erat köksbord på kärleken och snackade om att vi skulle flytta in i samma lägenhet,åka till thailand och fira att vi hade fyllt 18 och bara ta det lugnt. När vi satt och snackade om vilka färger vi skulle ha på väggarna i sovrummet,hallen och i vardagsrummet.

Sådana här minnen kommer jag aldrig glömma, och jag har så många minnen jag kan skriva av här men då kommer hela bloggsidan kolapsa!! Men mycket kul har jag iallafall haft under mina år.

Emma du betyder så himla mycket för mig och jag älskar dig varje dag även om vi inte är tillsammans lika mycket som vi va när vi va mindre. Men vänskapen håller ännu ett år till får man hoppas.


Älskar dig Emma Bergstaf <3<3

emma

Kommentarer
Postat av: soofie

Vad fint skrivet om emma, både jag och hon blev lite smått tårögda! haha, du är en fin vän. Puss gumman !<3

2010-01-07 @ 00:34:31
URL: http://bergstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0