Gott Nytt År!!

Snacka om bra uppdatering!!

Nej nu får det allt bli skärpning på det här med bloggningen. Jag loggar in men skriver faktiskt aldrig. Nej nu får du ta tag i detta Hanna Kjellström. Okej då kör vi

Nyår firade jag med ett underbart gäng i GBT. Maria och jag käkade här vid halv 7 tiden och tog det lugnt. Sedan vid 8a tog vi våra grejer och begav oss till Ellen som var sjukt snäll och fixade in oss. Tack som faaan!! <3
Sedan blev det party party och ytligare lite party. Vid kvart i 12 drog vi ut för att se fyrverkerierna och välkomna in det nya året.

Sedan blev det ytligare lite party timmar hemma hos Ellen tills det var dags att gå hem. Har haft en sjukt bra nyår om jag får säga det själv.

Hur har ni haft det ?

Förresten GOTT NYTT ÅR!!!

Lägger upp lite bilder från nyår om någon minut/timme orkar inte resa mig upp ur sängen.

Puss och kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0