Fredagen

Blod,svett och slagsmål.

Går dagen va verkligen skit bra, vart ju skolan vid kvart över 2 sedan var det dags att åka hem och fixa mig iordning :). Gick bra och vi hann med bussen! Sedan blev det en bussresa ut till Mostorp (?) hem till Dennis :). Där blev det ett jävla ös och kul hade vi som fan. Hade verkligen mega kul och hoppas på att det blir en lika bra kväll igen.
Visst hände det en massa grejer som är både roliga men ändå tråkiga :/. Men dem tråkiga grejerna överlever vi utan haha xD!

På bussenresan hem till Halmstad så gick det jättebra dock att man mådde lite illa för busschauffören kunde ju inte ens köra :S. SÅ illamående vart man ju.

Bussresan hem blev lite chockerande för oss allihopa. Vi satt lägst bak för att ha plats till våra trötta fötter och ben eftersom att vi hade gått en aning långt. Sedan kommer det på några killar som tjafsar och höll på som fan. Tillslut så gick den ena killen fram och den andra satt kvar. Men på gränsgatan började dem bråka och tillsut så blev det slagsmål på bussen. Vi 5 satt och skrek att dem skulle lägga av och gå av bussen och att dem skulle skärpa sig. Den ena killen drog kytnäven flera gånger och dem andra som va med slängde sig på honom. Var rädd att Sara skulle få en smäll men som tur drog Maria henne bakåt.

När den ena killen hade gått av så var man så jävla orolig över Sara och Annie som skulle gå samma väg som den andra killen hem så dem fick hoppa av på nästa hållplats. Men jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Men som tur överlevde jag och när vi kom hem så käkade vi nuddlar. Gott med fyllemat och sedan blev det att sova.

Det var lite av min kväll :)
puss och kram <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0