Dags att sova kanske men....

... kände mig tvungen att blogga.

Idag har det varit en bra men även intressant dag i skolan, Började med att man hade engelska kl.1000. Jag har klarat engelskan så behöver inte plugga på den nu iallafall, känns mega bra. Tror det var VG men är tveksam, aja skit samma sedan va det lunchrast.

Eftersom att några i 2an skulle vara med när några 9or kom och skulle se om HR var ett val som dem skulle vilja så fick dem laga mat och desserter. Jag kan ju bara erkänna att man är skit snygg i serveringskläder (; sääxxxiiigt!!! Fick visa dem lite hur man dukade upp ett bord och visa hur man putsade bestick, mycket trevligt och många verkade positiva till linjen.
Även lärarna var mycket nöjda med oss som hjälpte till. Alltid kul när man får reda på att dem blir nöjda vad man än gör.

Men en grej är det jag absolut inte förstår. Om man får reda på att man ska in i ett kök och laga mat, det kan vara halt och det är inte så stabilt varför tar man då på sig ett par högklackade skor som har en klack på ca.7-12 cm?
Eller tar inte av öronhängerna när lärarna säger till, det är ju hygien men dem får väl skylla sig själva om det nu inte är så mega gott när dem märker att dem har fått en plupp från öronhänget. Jag hade iallafall inte vart så glad.
Vi fick då städa iordning efter dem fina små barnen och vi kom ifrån skolan vid halv 5 tiden. Väl hemma så blev det att kolla på ny bikini till min lilla resa som snart inträffar. Så lite shorts och bikini över och underdelar blev det.

Nej nu ska jag sova, hihi (a)
God natt , puss och kram <3<3


P.S Jag hoppas verkligen att dem i 9an såg hur kul vi har,man skrattar ju 24 7 på denna linjen hehe!! Aja Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0