7 Januari

En tråkig torsdag

Dagen har vart väldigt kort för min del. Vaknade klockan 13.00 av att Maria ringde hit. Sedan kollade man på mobilen och där fanns ett antal missade samtal + ett antal sms från henne undrande över mina glas som jag samlar på. Då kanske man vet vad man får i födelsedagspresent thihi!!

Sedan blev det att fixa tvätten,tvätta,fixa brasan och gå ner till affären för att handla. Där nere träffade man Daniel,Adam,Wille och Saras pappa (:. Snackade lite och sen var jag tvungen att handla bara för det var så jäkla kallt där ute och stå och prata. Mina öron frös till is.
Handlade pasta,läsk,pasta sås och en chipspåse som jag ska äta upp snart mumms!! Gick sedan hem och fick hämta ved och fixa mat till min älskade familj. Jag kan ju säga att jag äger på att göra tomatsoppa, den blev tillochmed godare än pappas så han blev lite paff, MOHAHAHA!!!

Nu ska jag se på film och tryka i mig sen goda chipspåsen som fortfarande ligger i kassen från Tempo. Har även bestämt mig vilka solglasögon jag ska ha med mig till Thailand, bestämde mig för att ta med mig 3 av mina 4 so jag har här hemma.
Låter dumt att bestäma sig om vilka glasögon man ska ha med sig på semestern men va tusan dem ska ju allt passa och om man inte tar med sig ett par så ångrar man det sen när man ligger på stranden där nere!! Så 3 st ska iallafall med mig ner.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0