Vilken kväll

Bakis + träningsvärk

Ne fy fan vad jag har ont i ryggen och mina vader. Hade kickboxning på idrotten igår och Simon va skit duktig som ledare.

Sedan blev det hem till Malin på kvällen, fy fan vad kul det var :). Hade skit kul. Har inte så mycket att skriva pga av mitt blonda minne xD. Haha snacka om bortförklaring.
Det jag kommer ihåg är att jag blev "efterlyst" på DB festen för att jag inte var uppskriven !! HAHAHAH!! Snacka om L0L.

Ne nu ska jag krypa ner i soffan och kolla TV resten av kvällen. Finns inte så mycket att göra när man mår dåligt, men jag har ju valt det själv xD!
Puss och kram <3<3


Kommentarer
Postat av: soofie

Träningsvärk är ju härligt :D

2010-02-07 @ 16:34:31
URL: http://bergstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0