Snön kommer inte smälta bort på ett tag.

Snön ligger vit.

Ja snön kommer nog inte röra på sig på några veckor om det inte börjar spöregna eller så. Men det är mysigt med snö bara det inte är slask så man knappt kan gå utan att bli dygsur. Fast det blir man lätt nu när skorna börjar bli trasiga, men jag gör en grej som man gjorde när man va liten på dagis; du sätter platspåsar på fötterna. Ett smart tips som verkligen fungerar ;).
Idag va jag ute en liten stund och fotade den underbara snön, men jag är ego som vanligt och lägger in en bild på mig själv.



Dagen har varit lång men bra, började med att vakna vid 12, tänkte att det inte var någon idé att dra till skolan eftersom att det var 3 timmar kvar (knappt) utav kökslektionen. Så stannade hemma och lagade mat och gick ut en runda för att fota.
Sedan blev det konfa, snackade om skapelsen och hade mysigt. Inte så många i gruppen men jag överlevde och alla skrattade på som vanligt. Sedan har jag ätit och fixat mig lite, fick göra iordning lite bilder till Tjander ;) Hans blogg hittar ni här ;
http://johanandersen.blogg.se/

En mycket bra blogg som jag följer varje dag.

Nu ska jag fixa lite fler bilder till honom sen blir det nog att sova, bussen går 0956 imon. Har samhäll första lektionen. Tur att man har över lite mat i kylskåpet så man kan äta det innan man drar till skolan. Haha xD. Jag lägger upp bilderna som jag redigerat lite senare. Har inte ork till att göra det nu.

God natt puss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0