Snöar som tusan

Ja bussarna går som vanligt.

Jaha då har man äntligen vaknat, iallafall för 2 timmar sedan. Känns jättebra när man loggar in på hlt's hemsida där det står att bussarna är igång, så man hade kunnat åka till skolan iallafall. Aja dem klarar nog sig i skolan iallafall, för det är väl inte så många som är "bönder".

Jag sitter iallafall här i min ensamhet utan mat. Funderar på att gå ner och handla men vet inte vad. Hatar verkligen detta vädret för man kommer ju knappt ut. Hade vart gott med köttfärsås eller något som har med pasta att göra :).
Sitter även och väntar på att mannen i skortstenen ska komma (Sotaren) ;). Hatar att dem ska komma hit och hålla på med huset. Men ska gå ner och handla nu. Undra om man kommer igenom skogen :/, lägger in lite bilder senare på snön :)

Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: natalie

tävling på min blogg check it out:D

2010-02-03 @ 18:01:40
URL: http://nallzie.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej, förlåt för sent svar! Men självklart ska jag svara på dina frågor angående tatueringen =)



Jag har ju två tatueringar, den med stjärnorna på svanken och en på handleden. Ska jag jämföra dom 2 så kan jag utan tvekan säga att den på handleden gjorde mest ont, och den är ändå minst.

Visst kändes den på svanken och den tog längre tid, men det var ingen jobbig smärta som den andra var =P



Sen frågade du även ifall det är sant om tatueringen rör på sig. Mina tatueringar har aldrig rört på sig utan sitter på samma ställe =) Men skulle man däremot pendla mycket i vikt så kan jag tänka mig att den kan flytta på sig.



Hoppas du fått hyffsade svar =)

Har du bokat tid för någon tatuering?

2010-02-03 @ 22:41:40
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0