Ny duschad.

En varmdusch är det bästa när det är kallt.

Ja nu har jag ÄNTLIGEN kommit ut ur duschen, älskar att stå där inne i många minutrar innan det bankas på dörren utav en arg mamma eller pappa som klagar på en. Men dem får fan stå ut med det nu när inte jesper eller rasmus bor hemma :). Så jag har tagit över deras duschtider.

Idag så var det skola. Kallt som tusan va det ute och mina skor har börjat läcka in :/. Så typiskt nu när dem verkligen behövs. Men med ett par plastpåsar så lättar det iallafall upp dagen. Hade samhälslektion verkligen tråkigt. Är trött på den skiten nu och snart har vi prov, igen.
Lunchen blev en liten besvikelse. Soppa! Är trött på den skiten nu så att man kan spy. Men är man hungrig så ska man ju äta eller hur?

Dagen fortsatte sig i lycka när jag fick tillbaka mitt prov om Ekologi. VG+! Det är det bästa jag någonsin har fått på ett NO-prov. Brukar få IG eller G-/+. Blev jävligt nöjd så imon har vi ytligare en grej att fira (hihi). Hade även matte men det var inget kul idag.
Åkte in till stan med Olivia,Bella och Hanna I för att köpa present till Malin, men vad säger jag inte för hon kanske läser min blogg i smyg ;).Så du får allt vänta tills imon Malin <3
Sedan blev det en bussresa hem då man fick syn på Halmstads sötaste pojke :). Verkligen helt perfekt! Några vet vem det är men säger inte ett ord *MOHAHA*
Gick inom pizzerian och käkade pizza. Det var absolut min sista pizza nu innan resan blir av. Sedan får vi väl se om jag är så duktig att jag struntar i pizzan några månader efter det med.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, lagt fram kläderna som jag ska ha på mig imon. Känns bra att allt är framme nu när man ska iväg och har bråttom! Hoppas någon tar bussen med mig imon till Malin, har ju aldrig varit där så blir lite svårt att hitta ;).
Nu ska jag ta på mig min pyjamas sen blir det sängen, börjar 1310 imon men frisören vid 1130 :). Kort klippt ska det bli har jag tänkt mig, om jag nu vågar klippa av mig mitt "långa" hår.

Puss och kram <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-06 @ 15:37:33
Postat av: Anonym

kan du inte säga till mig då? :O om nårgra andra vet ? :/

2010-02-06 @ 15:38:27
Postat av: svar till

Vem har skrivit ? xD lite svårt att skriva om man inte vet vem det är :p

2010-02-06 @ 17:17:39
URL: http://kjellstroemaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0