Lumpen = not ready!

Ingen lumpen.

Idag var jag på mönstringen för lumpen. Jag hade verkligen ställt in för att klara allt men tyvärr satte det stopp efter läkaren, har migrän och tål inte ljus när jag väl har det. Så jag fick ta mitt pick och pack och dra innan lunch. Snackade lite med Bob och Conny(?). Dem klarade sig utmärkt och såklart hoppas jag att dem klarade sig igenom dagen.

Nu ska jag ta och se lite film och gotta mig lite. Är sjukt trött på att sitta hemma men det är skönt när man har varit borta en hel dag. Men fick sitta ute och vänta på tåget i 1 timme. Gick in och ut hela tiden så såg väl  en aning dumt ut.

Ne nu ska jag fixa mig.
Hej svejs;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0