Landsbygdsbussar = inställda?

Ibland kan man hoppas för mycket.

Satt nyss inne på Facebook och kollade runt lite bland vännerna. När jag väl hade uppdaterat sidan igen så stod det att landbygdsbussarna är inställda. Hur kan man ha sådan tur? Jo för i Halmstad så är det aldrig snöstorm och nu när det väl kommer så är det ingen som har ploggat vägarna. Ja ibland kan man ha tur. Hoppas att det håller i sig tills imorron.

Något som man inte kan missa idag är ju att det är final i Paradise Hotell. Jag hoppas verkligen på att Jackie ska vinna om man nu har tur! Hon spelar verkligen sitt egna spel och har varit med sedan dag 1. Nu ska jag se början av "Sherlock Holmes" och sedan får man ta en timmes paus.
Man vet ju inte om bussarna går imon som vanligt så får väl kolla det. Men jag överlever hur det nu än blir.
Är ju sugen på en LÅÅÅNNGGG sovmorgon :D!!

Puss och kram <3



Förresten har bestämt mig för vilken tatuering jag ska ha nu :). Blir denna fast med en orkideéblomma istället. Är verkligen på G nu inför resan och att få komma hem gaddad.


Kommentarer
Postat av: Johan Andersen!

hahahah, jag har inte följt efter paradise hotell ;O fy skäms xD

2010-02-02 @ 21:41:39
URL: http://johanandersen.blogg.se/
Postat av: Svar till Andersen!

Fy på dig! hihi, tkr du om tatueringen då ? ;)

2010-02-02 @ 22:34:47
URL: http://kjellstroemaren.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker tattueringen e svinsnygg å skulle verkligen passa på dig gumman :) <3

2010-02-13 @ 15:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0