Grattis lillkusin<3

Alla <3ans dag idag :)
Idag är det ingen vanlig dag för min kusin Emelie fyller hela 14 år. Har ett gammalt foto på henne på min hylla där hon är nyfödd och jag sitter med världens leendet på läpparna. Det var verkligen gamla goda tider :)
Så ett stort grattis till henne <3<3

Igår var jag,Maria och Tage hemma hos Adam i söndrum. Hade skit kul och vi kollade på "Avatar". Blev lite besviken för den var verkligen inte så bra som alla andra har sagt att den skulle vara :/. Men den var ju inte jättedålig. Dock kan jag fan aldrig hålla tyst när jag kollar på film så förstörde nog filmen för dem andra ;).
Sen gick vi ner till stranden och åkte lite på isen. Dock bara jag som var så smidig att jag trillade. Men tur har man inget blåmärke för rumpan :)

Nu ska jag fixa mig, ska åka till mina kusiner.
 Hör av mig senare <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0