Dags för ett inlägg

Vart lite off.

Ja det har inte blivit något inlägg i helgen för jag har inte gjort så mycket mer än att tagit det lugnt. I fredes så va jag ju hos Malin och sen ut på krogen. Hade verkligen skit kul, sedan missade man bussen så det blev DB-festen en sväng.

Igår var jag bakis och tog hand om mig själv. Gjorde god mat och gick ner till affären för att köpa mig själv en skvallertidning, finns inte så många tidningar att köpa nu när preem har stängt och tempo har en liten hylla med tidningar som jag gärna skulle vilja att dem fyllde på :)

Sedan idag har jag varit duktig och städat huset. Fixade lite ved med så att mina föräldrar kan bli glada nu när dem kommer hem från Skåne. Aja bra blev det iallafall.
Kvällen har jag tillbringat med Fredrik,Adam och Wille. Önskar verkligena att jag hade filmat alla roliga stunder med dem för man kan fan inte låta bli att skratta när man är med dem.

Nu måste jag verkligen sova, skola imon tidigt och vill inte försova mig
Puss och kram

 



P.S Har köpt 3 st nya bikini's, lägger ut bilder snart ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0