Bränd som fan

Rödare än en kräfta.

Ja man kan ju inte skylla på att man inte sitter och fryser iallafall. Har ju hört att det ska komma mer snö där hemma imon. Pratade med några från Dalarna innan vid poolen idag och dem tyckte att det skulle bli skönt att komma hem. Ja man kan ju undra vad dem tänker med ;) men så är det nog när man tycker om snön.

Just nu är klockan 18.49 och jag sitter med lite dricka och skriver detta inlägget till er där hemma i Sverige. Jag kan ju säga att dagen har varit helt underbar och jag är så trött så jag kan somna när som helst. Nu ikväll så bär det av till en liten restaurang som en engelskaman äger. Ligger nog 10 minuter härifrån. Det kommer nog bli mycket trevligt. Är inte så värst hungrig iallafall inte efter den middagen jag fick idag på stranden :).

Visst kan man inte tacka nej till 40 grader i solen och 30 i vattnet? Njuter verkligen för fulla rullar här nere. Imorron så ska vi träffa pappa och mammas kompisar. Blir nog att åka bort till Karon som ligger ca.1 timmes taxi färd. Men det finns så mycket fler affärer där nere än vad det finns här. Får väl se vad som händer senare på kvällen om vi åker hem eller om vi stannar kvar. Börjar bli trött på att vara på samma ställe hela tiden men vi bor så jäkla bra.

Fredag kan jag iallafall meddela att det ska bli en liten marknad eller liten och liten den är väldigt stor. Dit ska vi med några som vi träffade här på lägenhetsområdet. Var och käkade middag med dem häromdagen. Handla ska faktiskt ta och göra. Har nog gjort av med någon hundra lapp eller två sen vi kom hit. Jag vill ju slösa slösa slösa!! Hehe sådan är man ju när man kommer till varmare länder.

Nu ska jag fixa mig iordning, saknar er alla där hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0