Bio.

Alltid lika kul på bio.

Idag var det en bra dag i skolan, hade vanliga lektioner och vi kollade klart på "super size me". Snacka om att man blev hungrig och illamående på samma gång. Fick reda på svenska grejer med VG och G i betygen :).

Efter skolan blev det att dra in till stan för att käka på våran speciella restaurang där vi kan prata ostört, alltid lika kul att sitta där inne och planera om allt. Så nu har vi snackat klart om resan. Sedan blev det stan en stund kollade runt i alla möjliga sorters affärer.
Hittade en massa grejer som jag ville ha men ska spara mina pengar till resan istället, jag och Maria gick runt omkring i butikerna och sa om och om igen ; detta kan vi ju köpa i Thailand.

Efter att ha mött upp Fredrik,Adam,Pizze,Jonas och Niklas så gick vi runt på stan, dem käkade på donken så jag tryckte i mig en liten cheeseburgare. Blev att vi gick in på biografen och beställde 4 st biljetter till filmen "farsan". Jag skrattade som bara den och alla på biografen borde tycka att vi va dumma i huvudet x).
Skit bra film som man verkligen måste se :).Så se den så fort ni kan.

Nu ska jag skicka ett arbete till Agneta sen är man klar med den skiten :).
Puss och kram <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0