Bilder för dålig uppdatering.

Bara därför....

Jag har inte bloggat på ett tag efter att jag va i Kristianstad för att göra mönstringen, ska jag vara ärlig så tog det nog ganska kraftigt på mig att jag inte fick göra lumpen men jag ska fan söka igen.

Ja under dessa dagar jag inte har bloggat så har jag gjort en del andra viktiga grejer som pluggat. Har börjat lägga ner mer tid på skolan än vaf jag gjorde innan så hoppas på att få bra betyg nu i skolan. Jag har även lagt ner mer tid på mina gamla vänner som jag inte har träffat på ett tag.



Kolla detta är på skolan, på en buske har det blivit en massa istappar, ser skit coolt ut i verkligheten. Här syns det inte lika bra ;).

I torsdes käkade jag pizza med Adam,Fredrik,Wille och Pizze. Satt inne på pizzerian och dampade loss som vanligt. Fick ju inte tugga klart innan man fick ett nytt skrattanfall :O. Men pizzan gick iallafall ner och därefter åkte vi till LV6 inne i stan för att kolla på olika militära fordon.Skit häftigt, har aldrig varit med om att ha haft så kul i hela mitt liv xD. Skrattade som fan och fick adrenalin kickar hela tiden.

e

Förlåt för emostilen, ser helt nere ut!! sitter på en pansarvagn som väger en jävla massa. Skit häftigt att gå in i den och se hur det är att sitta inne i mörkret. Skulle vara coolt att sitta i en pansarvagn fram genom gatorna i länder som är i krig. Aja får nöja mig med att sitta hemma istället.

Vill bara skriva om dem 2 männen som dog i bakhåll i Mazar-i-Sharif i Afganistan. Även om man inte vet vilka det är så måste man ju skänka en tanke till familj och vänner.
Vi hade en diskussion i skolan om man ska ta hem dem eller om dem ska stanna kvar. Det är verkligen jättesvårt att säga vad man tycker och tänker när det handlar om sådana hära frågor, men själv tycker jag att dem ska få en förfrågan om dem vill stanna kvar eller inte. Dem skänker ju så mycket säkerhet där nere till dem som bor i sådana länder.
Vad tycker du? Ska dem hem eller stanna kvar?

Ja vad ska man mer säga nu då? Det blev ju ett långt inlägg denna gången. Åker ju iväg om en vecka och det ska bli skit skönt så om ni vill träffas innan vi åker så får ni ju säga till :)
Avslutar med en bild på mig själv eftersom att jag har klippt av mig allt håret, men det kanske inte syns så bra men det är iallafall någonting.



Nu ska jag lägga fram en massa grejer till resan så kanske jaf lägger ut en bild på det jag ska ha med mig sen ;). Ha en toppen lördag för det ska jag iallafall ha.

Puss och kram <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0