Utgången igår.

Igår var det jättestressig dag. Slutade vid halv 12 tiden och jag bestämde mig för att gå in till stan med Emil. Sen när jag har gått runt och hittat en klänning och ett armband så kom det fram till att jag hade glömt mitt bankkort hemma + att bussen hade precis gått. Gick till körskolan och pluggade lite.

Kom hem och hade fått bilderna från lägret, kollade igenom och sedan gick jag ner till bussen. Gick in till stan, köpte min klänning och hittade även en present till Tage. Men vad säger jag inte! Sen gick jag och Maria till Brotorpsgården och käkade :) 

Gick runt i stan och sen hem och packa. Drog hem till Sara där vi sjöng singstar, drack och skrattade en massa. Sedan ringde älsklingen när jag skulle till bussen, snackade med honom och det är så underbart att höra hans röst!<3<3
Kom hem till Maria där hon redan låg och sov, tyst som man va så vaknade hon inte. Vaknade idag och åkte till jobbet, det var inte så farligt mycket folk men grejer fanns det att göra. 
Har hämtat min kamera med för ikväll blir det kräftskiva

Nu måste jag dra, för jag är lite trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0