Stan och balklänning.

Efter skolan idag så drog jag in till stan där jag träffade Maria :). Vi gick först till till Vera & C/O där vi kollade på balklänning till mig, och självklart fanns det några i min smak och jag är sugen som bara den på att gå på balen.

Sedan gick vi och fikade på vårat lilla favoritställe, brotorpsgården. Maria beställde en blåbärspaj med vaniljglass och jag tog en bakadpotatis med fetaoströra :) GUD så gott det var och vi snackade om allt. Det är verkligen toppen att vi har fått tillbaka kontakten<3.

Nu ska jag se klart fångarna på fortet och sedan blir det nog sängen för min del. 
Ni får har det så bra :) puss och kram <3
JAG SAKNAR MIN ÄLSKLING <3 :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0