Redan.

Nu i veckan som kommer så ska jag börja 3an på Hotell och Restaurang programmet. Kan inte fatta att jag redan har gått 2 år och är inne på det sista. Detta sista året kommer innehålla en massa grejer;
#studentfester
#balen
#studenten
#tävlingar
#praktik
#och en jädra massa skratt.

Det kommer bli ett tufft men ett jäkligt bra år. Kommer verkligen ta vara på allt och det hoppas jag att alla andra som också ska börja 3an kommer göra. Man ska ju även ta och fundera på sin framtid och jag har redan börjat fundera. Låter kanske dumt men så är det. Men om det händer är ju en annan sak.

Nu ska jag sova, för imorgon är det jobbet som gäller. Sedan övningsköra och bara ta det lugnt. 
puss och kram <3

En dessert jag gjorde för ett tag sen, den va bara såååå god!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0