Mornar

Jag älskar att vara kär. Det bästa är när man får ett sms av sin älskling där det står ; God morgon älskling <3 sovit gott? <3

Man blir ju bara så glad + att dagen blir bara så mycket bättre. 

Kom på att just idag, den 17e augusti så är det min sista dag på mitt sista sommarlov. Kommer få vänta på ledighet tills jag är 65 (okej semestrar finns ju). Känns verkligen mega konstigt, för inte alls så länge sedan började jag 1an på gymnasiet. Imon ska jag börja mitt absolut sista år på Sture. Lite ledsamt, men jag ska ta vara på varje dag.

Nu måste jag fixa mig, för det blir staden idag för att besöka körskolan och sedan tandläkaren. Ska även kolla katt efter tandläkaren.

OBS!!
I mitt nästa inlägg ska jag skriva om mina 2 kompisar Jonas och Jesper a.k.a JS. Kommentera vad ni vill veta om dem annars skriver jag bara helt fritt!

Kommentarer
Postat av: jonas o jesper a.k.a js

väck inte den björn som sover lusten fyller mina ådrer om jag haver halva inne akta dig för min fröjderpinne



väck inte den björn som sover lusten fyller mina ådrer om jag haver halva inne akta dig för min fröjderpinne

2010-08-17 @ 12:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0