Yrkesmässa + GeKås imon.

Imorgon ska jag på yrkes mässa på Kattegatt gymnasiet. Ska gå på samma som Nina och Malin <3. Psykolog,Polis och Arbeta utomlands. Många i klassen har valt Arbete utomlands på sista (tror jag) så det ska bli kul :).

Efter det drar jag till GeKås med Hanna I,Hannah S,Emelie och Olivia :) Ska bli mycket trevligt. Åker efter att mässan har slutat så kanske vid 1200 då går bussen. Får väl se om man hittar något isåfall så lägger jag ut det på bloggen sen! Dock blir det inte många inlägg alls imon pga att jag är borta hela dagen :/. Men ska blogga så mycket sen när jag är tillbaka.

Puss och kram <3

NU ÄR DET FOTBOLL SOM GÄLLER, BARCELONA vs INTER! <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

SV; så gullig du är ! :D nee de är jätte tråkigt utan mobil, mår typ dåligt XD Älskar dig och din blogg också! ;D <3 är lite dålig på att kommentera men ska göra de mer

2010-04-20 @ 21:04:42
URL: http://bergstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0