Vilken kväll.

Igår va det den bästa kvällen på länge, jag vaknade sent idag hos Maria det är därför jag inte har hunnit blogga någonting så förlåt (a).

Gårdagen va vi då hemma hos Daniel a.k.a Tage och grillade lite. Jag hade köpt med mig lite fläskfile och potatissallad. Så vi satt ute till klockan var 2300, för My,Angelina och Sofie skulle ta bussen hem. Men det var kul att dem kom :D skrattade som fan!
Sedan blev det att kolla på film, och jag kan aldrig hålla käften när jag kollar film tro mig, jag kan sitta och citera vad dem har sagt m.m!
Vi kollade på det regnar köttbullar, den var rolig. Men man blev så himla hungrig dock :/

Sov hemma hos Maria :)<3!

Ne måste fixa mig, ska till wild west idag och käka :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0