Vattenpipa

Hade skit kul hemma hos Daniel idag. JS och Jonas suger verkligen på att diska, men när dem väl går igång så ryker det om öronen. Maten blev mycket god men dampade kan man ju bara säga att vi gjorde. Haha xD Har aldrig skrattat såhär mycket, eller det har jag nog men detta va fan nära på!
Killar och äta mat det går inte ihop!! Skrattanfall vid matbordet har jag ju också fått, Daniel sålde nästan sin moped, han får besked imon!!

Sedan så blev det vattenpipa,rysk julafton och marie kex visslings tävling! Mycket kul och jag har alltid såhär kul med dessa grabbarna :) Ni är mina bröder!!

Nu ska jag ta och fixa idrottspåsen, för efter några veckors ledighet ska dem äntligen användas igen :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0