Time to go to sleep

Då har ännu en lång dag gått. Kan inte fatta att det snart är sommarlov och man slutar 2an. Får väl se hur snabbt det går, men snart är April månad slut och då är det bara Maj och Halva Juni kvar. Därefter är det dags för det sista sommarlovet ever. Snacka om dystert!

Innan fick jag en trevlig fråga av min klasskompis. Tjejerna i klassen ska åka till GeKås nu på onsdag och shoppa loss. Åker efter klockan 1200 eftersom vi ska på utbildningsmässa. Har valt psykolog,polis och arbeta utomlands. Ska bli kul att se vad dem säger angående det. Men annars får man väl tänka om och se vad man vill bli i framtiden.

Glömde berätta att idag när jag kom till skolan så hade vi ingen matte + att svenskan var inställd så hade håltimme i nästan 4 timmar. Snacka om surt, jag kunde ha legat hemma och sovit! Men sen hade vi ju näringslära, gjorde 2 frukostar + 4 eftermål. Därefter projekt och företagande. Den värsta och jobbigaste lektionen på hela veckan.

Nu ska jag sova, har köket imon som vanligt! Jag vill inte servera imon eftersom att vi ha ett PM på 30 personer och sen 20 gäster. Så antingen bistron eller kassan. Pallar inte servera. Får så himla ont i fötterna, rektorn ska även komma ut och berätta om hur det går till när vi ska splittra klasserna i 3an.

God Natt :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0