Ska sova nu

Jag satt och kollade på barcelona mot inter innan. Samtidigt sitter man och smsar med Adam som hejar på inter när jag sitter och hejar på barcelona. Såklart vinner inter men det var nära att barcelona vann. Herregud så spännande det var dem sista minutrarna. Höll fan på att dö i soffan av energi.
Inter vann och önskar all lycka till dem i finalen mot Bayern Munchen.

Nu ska jag ta och sova, om det nu går när man har suttit och druckit en massa cola haha xD Får iallafall en liten sovmorgon. Börjar 0920 imorron med utvärdering med serveringen, där efter blir det samhäll,naturkunskap och matte. Inte direkt det roligaste om man säger så. Men klarar mig. Måste ha hjälp med mitt arbete om jordbävningar.

Aja vi höres imon :) God natt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0