Sitter i skolan

Var ju på rättegång innan, det var en bra upplevelse och man kunde själv se hur det såg ut när dem hade berättat. Men det blev ju som det blev.

Sedan så var det lunch, segt som tusan. Därefter blev det att köpa glass. Köpte den nya magnum gold. Den va mgea god. Den va tillochmed guld, med ett tjockt lager av choklad. Så jag kommer lätt köpa den glassen igen. Har haft klassråd och vi funderar på att åka till Liseberg med klassen. Ska bli kul om det blir av. Egentligen skulle jag sa suttit och kollat upp fakta om mitt arbete men det är jag ju så himla seg på så det orkar jag inte.

Ska dra nu för jag ska hämta en gratis fika i skolans cafeteria :D Vann en liten tävling i matsalen. Får väl se vad det blir för fika då :D!!

Tjingeling ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0