Seg bloggning

Förlåt för att jag inte har hunnit blogga, men jag har vart i skolan idag sen blev det stan för att plugga på biblioteket.

Klarade av mitt prov idag i ekvationer, äntligen säger jag bara :). Sen gick jag och hanna runt i hela stan och kollade kläder. Träffade sen på grabbarna grus och fixade lite tills imon, sen satt vi och pluggade en massa. Skit tråkigt!! Men det måste också göras.
Tog busen hem vid tjugo i 6 :). Så nu sitter jag och tråkar som fan, fick se brorsans motorcykel innan. Och jag säger bara att jag älskar den, knall orange ;D!!

Nu ska jag städa, igen. Skriver mer sen :) <3

Kommentarer
Postat av: tage

nu fick du en komentar <3

2010-04-29 @ 20:03:50
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N ♥

Såg du bellatyrashow? :)

2010-04-29 @ 21:57:42
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0