God morgon :)

Ja igår blev det som jag skrev att jag cyklade till Harplinge för att träffa mina kompisar :) Kom ut lite vid 8 tiden och sen kollade vi på filmer, skräckisar och alla skrek och jag höll på att skita ner mig :O Sedan blev det Johan Glans äntligen fick jag se den filmen :)
"gå och bajsa så ser du att det löser sig!"  hahaha xD. 

Hade iallafall skit kul där igår. Jag och Jennifer testade super Mario kostymen och tyvärr finns det bild bevis :O men det finns inte så länge till :D.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är sjukt sugen på pizza för det har jag inte ätit på länge, jag som alltid käkade det innan. Eftersom att jag har börjat blivit nyttig ;). Så det är bara att höra av sig om någon vill göra något idag :)


Och förlåt Jesper, det var inte meningen!!!! :/ Du ska få pengar eller ett par nya!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Om man cyklar ut till harplinge så tycker jag att du är väldigt nyttig av dig! :D Bjud mig på pizza så kommer ja och hälsar på <3

2010-04-25 @ 12:55:09
URL: http://bergstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0