Fötterna gör ont

Kom hem för några minuter sen. Har vart i skolan och diskat hela dagen ;). Känner mig så himla duktig! Trodde först jag skulle servera men så blev det då inte! Skönt att slippa men det gjorde då inget. Gick bra för mig att diska idag och hoppas min lärare tyckte att det va bra.

Sedan blev det in till stan med Hanna och kolla på grejer till henne och Sherwin som firar 16 månader snart :) Stort grattis till dem. Sedan käkade vi glass på stora torg, hallon med turkiskpeppar och chokladlyx. 20 kronor fick jag ge och det var så värt det :) träffade även JS,JONAS,Tage,Jennifer och Niklas + några av deras kompisar :)
Sen kollade jag och Hanna runt lite i stan och hittde en massa kläder som vi vill ha men dock kan glömma att få :/ har ju inga pengar kvar denna månaden, och jag som ska ut på fredag! Aja får väl se om man kan smöra till sig lite pengar av mina älskade föräldrar.

Nu ska jag städ mitt rum lite (a), sen får man se vad som händer :)
uppdaterar sen ! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0