Allt klart

Har hunnit med en del, satte väckarklockan på 11 men vaknade som vanligt 10. Det låg en lapp på köksbordet där mamma hade sagt att jag skulle göra lite grejer innan jag drog till skolan.

#Fixa deras säng
#Vika tvätten
#Städa rummet
#Tvätta tvätt

Sedan har jag även hunnit med att ;

#lagat mat
#packat väskan
#lagt in all tvätt
#anmält mig till Liseberg


Fan detta har jag hunnit på 1½ timme ungefär, för hela tvättstugan va full med nytvättat. usch hatar att göra en massa saker men har man inte något att göra så ;) Snart ska jag sminka mig för att dra till skolan. Börjar 1410 inte direkt mega kul att åka till skolan för en lektion men en jädrigt skön sovmorgon :D. Men ska fixa mig nu.

Tjingeling ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0