29/9-09

Idol "me like"

Usch, idag ville jag bara stanna kvar i sängen och inte resa mig upp överhuvudtaget! Men jag fick en sådan kick av att jag var tvungen att dra till APU;n för jag inte var där förra veckan. När man kom utanför dörren ungefär vid halv 7 tiden på morgonen så tror man att det ska vara svin kallt och blåsa uta helvete. Men blåste gjorde det inte ett dugg utan det var mer kallt.
Idag hände det inte så värst mycket på APU;n. Gjorde fisk och tog det lilla lugna. Satte mig ner och läste i min bok "om jag kunde drömma". Alltså jag kunde inte sluta och jag frågade om dem behövde hjälp 4-5 gånger men dem sa aldrig till så jag satt kvar och läste till vi skulle äta.
Det smakade gott lite mycket dragon dock men vafan mat är mat :).
Stod i disken och fick åka hem vid halv 2!!

När jag kom hem så gick jag och la mig direkt. Har ingen lust att vara vaken längre utan vill bara sova,sova och sova!! Men mamma höll på att göra mig arg för hon kom in hela tiden och tjatade på att jag skulle gå ut och hjälpa henne med rabatterna. Men som tur somnade jag och vaknade vid halv 7 tiden. Gick in på datan och kollade lite. Har även hunnit med att plugga lite. Men jag kan ju säga att naturvetenskap inte är min grej!

Men nu har jag läst ut boken iallafall så nu ska jag börja på 2an :D.


Ha det bäst pussar och kramar <3
p.s MariJet sjöng sjukt bra på idol! därför blev det extra kul att se på det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0