28/9-09

Idol och kex

Sitter just nu och tittar på idol. Jag hatar den jäkla reklamen haha x).
Jackan är iallafall betald och jag hoppas på att dem läser mejlet så snabbt som möjligt så dem kan skicka den ! Vill verkligen ha hem den nu, ser alla på stan med den och kan inte fatta att jag själv kommer att få gå med en sådan snygging ;)

Efter skolan åkte jag in till stan och träffade Maria,Fredrik,Jimmy,Daniel,Natalie,Femmy och Hampus. Glömde säkert någon (a). Satt lite på 035 och chillade, drog därefter till donken där vi träffade Ida en snabbis :). Sedan blev det att sitta och skämas lite åt Fredrik och Jimmy som töntade sig med en leksak från happy meal. Dem töntade sig mot en massa fjortizar som sitter och skrattar mot dem och självklart med fjortizarna knäckta x).

Gick sedan ner till hvitfeldtsgatan med Maria och Adam för att ta bussen hem till Gullbrandstorp. Satt och skrattade på bussen med lilla Maria som jävlades med mig och när en person skulle hoppa av på gränsgatan så sa hon;
vem fan ska av här nu då!?
självklart sitter personen som ska av BAKOM oss och vi knäcker oss totalt!!

Hoppade av och kom hem, tvingade mamma att betala jackan (hihi)!! Är sjukt trött, kommer nog somna skönt i sängen i natt :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0