27/7-09

Ny jacka

Vaknade vid klockan 4a imorse och var redo för en dag på jobbet. Så jag kollade på klockan och fick panik. Jag var hur pigg som helst så jag bestämde mig för att läsa lite i min lilla bok som jag inte kan sluta läsa! Men som tur blev jag lite trött och somnade efter att ha läst ett kapitel :).
Vaknade därefter klockan 8 och började läsa yttligare några kapitel i boken "om jag kunde drömma" :).
Gick upp för att göra mig iordning ungefär vid halv 11 tiden.

Käkade frukost och cyklade till jobbet. Där blev man välbemöt av alla som jobbade och fick en kram av Sabine :). Riktigt kul att se alla igen hihi !! Sedan började dagen med att det inte kom alls mycket gäster. Helt plötsligt hör man att Nalle danne och hans familj kom dit för att äta :). Kuligt att se honom !

Sedan blev man nerskvätt utav Sara som tog tag i vattenkranen och spruttade varmt vatten på mig! Blev fett sur för en stund och sedan förlät jag henne när jag fick en liten chokladbit, dock var jag lite sur fortfarande (a).

Kom hem och har precis köpte en jacka på tradera. MOHAHA jag vann den jävla auktionen! har nog aldrig haft sådan panik i hela mitt liv! Jesper blev självklart tjurig! Jävla tönt! så nu ska jag fixa så att jag får hem den så fort som möjligt :).
jacka
Blir nog att gå ut ikväll för att träffa Emma,Fidde och Maria som kom hem från Turkland igår :)
finns på mobilen om det är något :)
puss och kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0