26/9-09

Liten ny design

Har fixat bloggen lite. Den är inte helt perfekt men den är lite bättre iallafall :).

Har inte känns för att blogga på flera veckor eftersom att det inte har hänt så mycket. Har endast varit i skolan och hemma.
Förra helgen åkte Maria ner till Turkiet med sin familj :). Sedan var jag på konfaläger den helgen och blev sjuk. Så i tisdes och i onsdes så var jag hemma från skolan och tog det lugnt för att bli frisk.
Men i torsdes var jag tvungen till att åka till skolan igen. Inte så värst roligt eftersom att man hade5 timmars håltimma !! Så jag drog ner till utbildningsmässan som var på biblan och hjälpte till lite. Blev intervjuvad utav hallandsposten så det stod om det i fredes :).

I igår fick jag ett migränanfall och mådde dåligt. Kunde inte göra någonting :S. Men som tur fick jag en tablett utav mamma som gjorde att det mesta försvann! Somnade kanske vi 10 tiden. Riktigt skönt !

Så idag har jag varit duktig. Jag åkte ner och tankade Marias moped och köpte ny olja. Åkte hem till henne och lämnade mopeden och gick hem därifrån :). Kände mig stolt. Åkte hem och läste 5 kapitel ur "om jag kunde drömma" ÄLSKAR den boken !!! :) Gjorde även potatisgratäng till min älskade familj som kom hem från Eksjö efter en dag ;)


Nu blir det att sova :) god natt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0