14/9- 09

Trött

Oj inget bloggande på 14 dagar! känns sjukt bra!

Sist jag skrev så handlade det om att åka till Sthlm med Sara för att gå på Backstreet Boys, och nu händer biljetten på anslagstavlan i rummet! Kan inte fatta att mamma och pappa släpper iväg mig bara för att jag ska få se på dem :) känns riktigt kul !

Har även piercat mig i tungan (torsdes 10/9-09) som en liten 18 års present till mig själv i förskott hihi :).

Saknar Elin som är i Ullånger hos Joel och Kim! Hoppas på att få åka upp nästa sommar :)!<3

God natt, farmville sedan sova, APU skiten imon :/

Kommentarer
Postat av: Elin

ja d eär bara att följa med , vi har ett stort hus!

2009-09-19 @ 18:22:13
URL: http://elinsandstroem.blogg.se/
Postat av: svar till Elin !

Hoppas ni har plats i bilen med ;) , har en massa packning ! :D hihi längtar till tusen!! <3

2009-09-26 @ 18:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0