9/10-09 inlägg1

Skolan och Staden

Säger bara en grej alltså! :) Jag älskar min klass, har blivit så sjukt peppad till att gå till skolan bara för att träffa alla goa personer som går i klassen! :)
Skoldagen började med att ha Agneta i snabbmatlagning, vi fick träffas i ett klassrum för vi skulle göra marknadsundersökningen vi skulle gjort för några veckor sedan, det gick skit bra för mig och Malin, säger bara en grej! MVG++++++!!

Blev en hel del skratt under lektionstid och Agneta verkar inte tycka om att vi ha det kul på lektionstid. Hade en fett lång efteråt, så gick runt lite överallt. Satt i uppehållsrummet då sebastian blev lite blå på näsan :) hihi, som alla skrattade!!

Hade klassmöte efteråt och jag har nog aldrig sett Thomas så jävla arg som han blev! Alla blev helt paffa!! Tur gick det snabbt och vi kom iväg tidigt, sedan hade vi idrott. Spelade boll med Turistklassens 1or x). ja det finns ju många visa människor ;).

Åkte hem och fixade mig i ordning. Drog in till stan med Maria och Emma för att träffa Maja,Pontus och Hilda. Beställde mat inne på citykebab, jag blev tillochmed anklagad för att inte hade betalat :S , han blev jävligt paff när jag tog fram kvittot och visade! Jävla bl*tte jävel!!
Ställde oss på stora torg och hade sjukt kul! Älskar verkligen detta gänget. Sedan gick vi runt och töntade oss lite överallt och träffade Chricko och Adam! Gick till parken och hade enormt roligt :).

Åkte hem och det blev en jävla samling på bussen längst bak! Satt och sjöng hela tiden och hade fett trevligt.
Stannade ute i några extra minuter för att se på ett kärlekspar som var skitpackade och trodde hela tiden att dem skulle gå in i närmasta buske x). HAHA !!!

Så nu är jag hemma iallafall :). Riktigt mysig dag idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0