8/10-09 inlägg2

Trötthet !

Nu blir det ett sista inlägg innan jag ska sova.

Åkte ner till konfan idag och träffade alla igen. Hade ett tema angående ; våga fråga!
Det blev mysigt och vi avslutade med lite lekar. Kom 2a med mitt älskade lag!<3
Sedan blev det att ha följe med Fredrik och Ida K hem.

Puss!
p.s JAG ÄLSKAR MIN JACKA!!!


-----------------------------------------
idag har även varit en sjukt jobbig dag, känt att ingen vill ha med mig att göra och alla mina vänner inte bryr sig om mig för 5 öre. Jag kanske håller på att gilla att umgås med andra utanför gänget, vad vet jag. Men som sagt jag vet inte vad det är med mig.

Har inge gråtit på flera veckor och snart sprängs väl mina ögon utav tårar. Ne imon ska jag nog sätta mig och kolla på en romantisk film så bara tårarna kan spruta åt alla hål! Blir lite besviken när alla säger att det bästa är att inte gråta, men va fan! Mår man dåligt så måste man släppa alla tårar ibland.

Aja god natt <3


Kommentarer
Postat av: Elin Sandström

Jag bryr mig om dig <3

2009-10-16 @ 09:57:34
URL: http://elinsandstroem.blogg.se/
Postat av: svar till Elin !

Vi har pratat ut och det känns som allt blir värre, vi pratar ju inte längre :/

2009-10-17 @ 22:31:33
URL: http://kjellstroemaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0