8/10-09 inlägg1

RÖSTA PÅ SANDRA OCH JONAS!!

Mina grannars dotter ska gifta sig i november och är med i en stor tävling. Rösta på dem på denna länken;
http://mettesfoto.blogg.se/2009/october/bloggen-proudly-presents-de-tre-finalisterna.html

Sandra och Jonas ska ni trycka ner i en ruta!!

Tillbaka till vardagen;
Skola som vanligt, börjar bli sjukt trött på skolan. Idag gick det snabbt, hade ett leende på läpparna hela tiden när jag fick se den sötaste killen på skolan! Man blir ju så kär så man spricker:).
Dagen började med engelska, fick se en film om ungdomar och pengar x). Jävla tjat på dessa barn från L.A som inte fick sina viljor igenom. Hatar deras fula blickar så man kan dö!

Sedan blev det rast. Satte mig i medieteket med Hanna och käkade fralla och drack varmchoklad. Fett härlig tjej det där! :). Gick sedan till samhällslektionen. Gick långsamt men snabbt. Haha x)!!
I följe utav lunch med soppa och en massa knäckerbröd..... Gick dock till affären och köpte cola och lakritskulor (a). Hade natur efter det och vi kollade på en skit dålig film. Satt och pratade om det efteråt. Till våra stora CHOCK så fick vi 5 minuters rast utav Thomas. Riktigt skönt bara att alla satt typ kvar i klassrummet x). Tog mina grejer och följde med Hanna ner till biblan för att låna en miniräknar och Hanna skulle äntligen låna en mattebok ;).
Hade matte och det gick bara bra :D!!

Tog bussen hem med Sara och gick inom tempo! Köpte lite godsaker tills ikväll. TJOCKIS står det i min panna just nu! Ska käka och sen blir det att dra ner till konfan :). Skriver senare!!

GLÖM INTE ATT RÖSTA!!!
http://mettesfoto.blogg.se/2009/october/bloggen-proudly-presents-de-tre-finalisterna.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0