6/10-09 - inlägg1

Upp och hoppa, klockan är 6!!

Att jag ens måste tänka på att jag måste upp tidigt på morrnarna tar fan livet av mig! Att ligga kvar i sängen och ta det lugnt hade varit så mycket skönare och inte göra ett skit! Aja,  fick iallafall gå upp och göra mig iordning. Tog bussen till harplinge, en sådan kort bussresa kan inte kännas så lång, helt otroligt. Hoppade av på en hållplats tidigare för att gå in på Börjes och köpa frallor :).
20 kronor för 4 st frallor var väl inte så dyrt? eller x). Sedan gick jag till skolan och fixade mig iordning med dem snygga kockkläderna. Har inte lagt upp någon bild på dem än men får väl ta och göra det snart x)!! Fick börja med att göra remaouladsåsen som skulle skickas iväg. Gjorde den helt själv och Mona (chefen) blev mycket stolt! Jag lovar jag kommer få MVG !

Sedan hjälpte jag till lite med fisken och började diska. Tillslut ungefär vid 11 tiden hade jag inget att göra så jag satte mig ner och läste andra boken i serien "Twilight", läste 1 kapitel på kort tid. Sedan hjälpte jag till med det sista innan vi skulle äta. Kändes bra och klarade mig i tiden.
Tog bussen hem vid halv2 som vanligt. Gick inom tempo och RÅKADE köpe 1 sockerbulle och 1 redbull. Snacka om att det var gott.
Kom hem, pappa låg och lyssnade på musik. Hoppas han blir frisk. Känns konstigt att ha han hemma <3. Men älskar honom ändå.

Ikväll ska jag ut och käka pizza med Maria <3. Jag har bliivit sjukt onyttig den senaste tiden och jag ÄLSKAR att äta ute med mina älskade vänner.
Nu ska jag fixa mig. Musik på HÖGSTA volymen och en fet bas.

Inlägg kanske kommer senare!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0