4/10-09

Ännu en tråkig söndag

Idag blev det att åka till jobbet. Fick reda på att jag är ledig varje lördag ! jippiiee :).
Fick städa hela disken, blev mycket rent och fint. Tillochmed Gösta blev nöjd med detta hihi. Blev inte så mycket att diska idag och det var ca.90 personer som kom och åt idag utav dagens! :).
Fick äta god mat och därefter blev det en blåsig tur hem till Maria för att lämna mopeden. Det blåste som fan och var nära på att trilla ner i diket hela tiden. Men som tur klarade jag mig hihi!

Ringde hem till mamma för att hon skulle hämta mig så jag slapp att gå med när det blåste som fan. Så jag satte mig och skrev lite fint på Marias spegel och hörde inte att hon kom. Så jag fick ett samtal utav henne efteråt och då hade hon åkt hem för att jag inte hörde att hon va där. Lite svårt när det blåser utahelvete!
Så jag fick gå hem , jag gick inom tempo och köpte lite cola som jag skulle ha till filmvisningen ikväll hihi :).

Kom hem och la mig i sängen, kollade på lite film.
Nu ska jag nog sova är sjukt trött!
Pussar och Kramar <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0