29/10-09 inlägg2

Åh ja

Läste på framsidan på bloggen att Kissie Rosing ska vara med i en debatt ikväll om platskirurgi. seriöst så tycker jag att det är sjukt bra utav Linda att ta ut sina fejkpattar. Det kanske bli den nya trenden. Om man ser på kissie så HALLÅ va tänker du med :S hjärnan eller röven, mitt svar är röven!!!!

Aja palla snacka om Kissie. värsta jobbiga :S.

var ju hos frisören idag, blev mycket nöjdare idag och mamma är oxå nöjd. Känns så bra ska ladda upp en bild när jag har tid och orkar att lägga in bilderna från kamerna x). Är värsta lat nu :)

Nu ska jag se fett mycket film och sedan sova, funderar på att dra till jobbet och tacka för allt och käka lite :).

GOD NATT SUCKERS!! <3 mobilen är på det vet ni ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0