25/10-09

Happy birthday mum !<3

Idag fyller min älskade mamma 44 år! Grattis till henne,

Ja helgen har ju varit som den har varit :). I fredes var det skola och det gick väldigt snabbt. Åkte därefter in till frisören för att förnya mitt utseende lite. Blev röd/brun med ljusa toner i. Det tar ju en tid att vänja sig lite men jag trodde att jag skulle bli blondare men så blev det inte. Men jag överlever. Har tyävrr ingen bild på det nu men orkar inte ta en heller x).
På kvällen åkte jag ner till församlingsgården för att kolla på film med alla konfirmander och ledare. Filmen va "i taket lyser stjärnorna". Jag älskar den filmen och den berör mig lika mycket som första gången som jag såg den.
Livet är inte enkelt när man vet hur det känns för dem i filmen :/ !!!

I lördes(igår) va det att vara hemma hela dagen, förutom när jag och pappa åkte in till stan för att köpa presenter till mamma. Så det gick bra med dem med:) Sedan så tog jag det lungt, tryckte i mig lite chips och cola och somnade vid halv 1 tiden. Äntligen är det dags för vintertid. Ska bli så skönt när man äntligen kan få sova en timme extra!!

Så då har vi kommit till dagen i äran till min mamma. Jag vaknade vid halv 10 eller halv 9 som den va nu. Skit tråkigt men jag började läsa min engelska bok som ska vara klar vecka 47. Lång är den och har läst ca.70 sidor snart ! :). Ikväll blir det att åka hem till Natalie och ha "tjejkväll" med två killar :). Ska bli skit kul att lära känna alla andra tjejer!
Innan dess blir det att äta kalkon med familjen + oskar, camilla och lasse :).
Ska bli super mummmmmmsss!

Kram och puss <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0