22/10-09

Last day as brownie

Jaha då har man hamnat här ännu en gång. Den senaste tiden har man inte haft tid/lust för att sätta sig här och skriva ner vad man tycker och tänker!! :)
Skolan rullar på som vanligt och imon så börjar det efterlängtade HÖSTLOVET. Det ska bli så sjukt skönt att äntligen få ta och samla sina krafter. Man har en sådan tur att man tillochmed ska fixa sig fin innan lovet börja, det känns super bra, som ni märker har det kanske med rubriken att göra ;). Jag ska alltså bli blond igen och nu ska jag vara det ett tag. Är trött på att byta hela tiden och nu ska jag verkligen trivas i detta!

I veckan har jag inte gjort så värst mycket. I måndes var jag i skolan som vanligt slutade lite innan 4 tiden, gick och lånade böcker på engelskan som vi skulle börja läsa. Lånade 2 böcker som verkade helt okej. I tisdes så gick jag hem från skolan med migrän. Känns skit tråkigt att nu när man äntligen kan träffa sina kompisar så åker man på migrän och måste lämna skolan för att ligga hemma i sängen och ruttna bort. Fick även stanna hemma på onsdagen nu när jag har dragit på mig en förkylning som jag hoppas kommer släppa snart. De får nog bli lite nyttigt med frukt nu dem närmsta dagarna :). Sedan idag så gick jag åter till skolan för att ha en låååång dag.
Kan inte fatta att jag kan ha samma lärare i nästan 3 timmar i streck med ett och samma tjat! Trött blir man iallafall.

Igår så åkte jag till konfan och vi snackade om det jobbiga ämnet döden. Detta året gick det mycket bättre än förra. Vet inte riktigt varför men alla lyssnade verkligen och ingen töntade sig. Mycket stolt ledare får man väl vara. Klas den lilla skiten är raslös som bara den och skulle vara tyst i hela 2 minuter men avbröt efter 1. Aja man får väl säga grattis till den lilla minuten. Sedan blev det att åka hem och fixa lite mat och efterätt till mig och mamma eftersom att pappa har varit bortrest i norrköping denna veckan, så det blev lite mor och dotter tid där! :)

Ne nu ska jag gå och sova, blir en LÅNG dag imon med. Ska baka pizza på snabbmaten sedan är det klassmöte och jag ska vara ordförande, inte så värst kul med denna rösten som jag har men va fan det fungerar ändå. Därefter blir det teori i idrott. Ska ju ha prov i det vecka 47 tror jag att det var. Ska sluta tidigare för jag ska till "tandläkaren"(frisören) så där får man väl sitta någon/några timmar innan man bli klar. Därefter blir det bussen hem och trampa upp för den underbara backen för att hämta godis och läsk för att åka ner för backen till församlingsgården och se film med alla :).



God natt <3 , last day as brownie!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0