2/10-09

Renare än renast!

Idag vaknade man av att sin underbara kissekatt stod och jamade precis vid huvudet. Hon hoppade också upp och myste med mig lite innan mina föräldrar kom hem. Så jag började med att käka frukost och sedan städade jag! Såhär blev det ;
Sängen
Före                                                                Efter

2/10-09

Skrivbordet
Före                                                                Efter

2/10-09


Det blev som sagt en aning renare än renast! Blev nöjd och nu sitter man här och har inte ett skit att göra! Maria är i stockholm sen är alla andra iväg på scoutläger. Fett tråkigt!! Ännu en otroligt tråkig lördag som vanligt. Imon hoppas jag på att det blir jobbet om det inte blir det ska jag fan va hemma och bli frisk. Mina mandlar har blivit sjukt stora nu den senaste dygnet och jag vill inte bli sjuk :/. Aja får väl ta det som det kommer.

Nu ska jag lägga mig sängen och se "Män som hatar kvinnor" för första gången. Alla säger att den är så bra men man vet ju aldrig. Hihi !
Finns på mobilen om det är något :).

Pussar och kramar<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0